01 de març 2012

questionari sobre el vídeoturorial

  1. Com titularé el meu videotutorial? El ritme bàsic de bateria: Rock
  2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? No em cal, penso que queda clar que vull ensenyar o com a mínim de què va el vídeotutorial.
  3. Què ensenyaré a fer? Ensenyaré el ritme bàsic de la bateria, que és el ritme de rock, i que és el primer ritme que t'ensenyen quan vas a aprendre at tocar la bateria.
  4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? Al principi tocaré un ritme de rock bàsic, tot seguit en tocaré un de més complicat, i després ensenyaré a fer el bàsic i també explicaré com fer el ritme complicat.
  5. Quan ho enregistraré? Ho enregistraré el cap de setmana seguent
  6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? És a l'interior ja que requereix la bateria.Respecte a la pregunte de si farà soroll?, jo crec que és evident, és una bateria, per tant si, hi haurà soroll.
  7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible? Tinc una càmera de grabar amb la qual vaig grabar l'últim projecte, i pel que vaig veure el so es va enregistrar bastant bé i la imatge igual.
  8. Quina càmera utilitzaré? Una standart de gravar senzilla
  9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui? De ningú.
  10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré? Posaré música pels crèdits i pel títol principal, la treuré de l'Ares.
  11. Què posaré als crèdits? Posaré altre cop el títol principal, diré per qui ha estat enregistrat o produït i l'URL del bloc.
  12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial? Si, ja que d'aquesta manera faig publicitat del bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada