05 de març 2012

Un grup, un nou somni!

Ei bateriadictes!! com heu llegit en el títol parlo d'un grup, ara us explico el perquè del títol.
L'any passat al 2011 vaig quedar varies vegades amb un amic per tocar, el meu amic és guitarrista i jo bateria, vam quedar unes quantes setmanes als diumenges per passar-ho bé. Ens agradava molt quedar i vam pensar en muntar un grup, lalvors un altre amic meu es va comprar un baix i el meu company guitarrista tenia un altre amic que també tocava la guitarra però molt millor, i aquest passat cap de setmana vam quedar per veure què tal anava.
Les impressions van ser bones, anem molt ben compaginats, i les nostres espectetives son elevades, ara s'haurà de veure si seguim gaire temps i no ens separem, l'estil que toquem ve a ser metal, i sobretot molt semblant a Metallica o AC/DC a continuació us passo una de les cançons que estem treballant i que tenim previstes tocar, és d'AC/DC i es titula "Back in Black"


2 comentaris:

  1. podries enregistrar un assaig, seria divertit veure'l.

    ResponElimina
  2. jaajaja si que ho seria! ja veurem si podem si un " entre bastidores " ajajajaja

    ResponElimina